Toshiba trasllada el seu centre d’atenció al client, fins a ara situat en Toronto, a Barcelona, al districte tecnològic del 22@. El canvi d’instal·lació suposa una mostra més de la importància de Catalunya para Toshiba, on va arribar un volum de vendes de 91 milions d’euros en 2007.
L’empresa encarregada de gestionar-lo serà Sitel, amb una plantilla d’uns 15 agents que atendran en castellà i català les prop de 10.000 trucades al mes que rep el centre de suport de Toshiba, que estarà des del mes de juny, i suposarà un cost d’un milió d’euros a l’any.
Per a Xavier Pascual, president de Toshiba Espanya i vicepresident de Toshiba para el sud d’Europa, “l’objectiu del trasllat del centre d’atenció al client és intentar estar el més prop possible de l’usuari i donar-li el millor servei de suport tècnic. Hem decidit instal·lar-lo a Barcelona perquè volem seguir creixent a Catalunya “.
Per altra banda, el pes de Catalunya en els resultats de Toshiba és cada vegada més notori. En l’exercici fiscal 2007, que va finalitzar el passat 31 de març, Toshiba va arribar en la regió un volum de vendes de 91 milions d’euros, el que representa un creixement del 78% respecte a l’exercici anterior i consolida el mercat català com un dels més dinàmics.
Font: ComputerWorld