D’acord a una investigació realitzada per la Fundació de la Innovació Bankinter al costat de Accenture, Espanya es situa en el tercer lloc europeu quant a la quantitat d’internautes que utilitzen la tecnologia Web 2.0.
Això vol dir que els usuaris espanyols tenen preferència per aquells llocs que els permeten crear els seus propis continguts i aportar valor a través d’eines interactives.
L’estudi, titulat “Web 2.0″, busca analitzar l’impacte de la nova tecnologia en la societat, estudiant els diferents models de negoci i l’adaptació del marc legal, entre altres factors. Segons el treball, l’educació és un dels camps en els quals se sentirà amb major força l’impacte de la Web 2.0, especialment referent a la metodologia pedagògica i als continguts.
Entre els diferents avantatges que l’estudi esmenta respecte a aquesta tecnologia destaquen la possibilitat per a les empreses d’unificar els fluxos d’informació amb els seus proveïdors i clients, la millora dels processos comunicatius a nivell intern, la creació de comunitats per a promoure el feedback i el foment de la col·laboració dels treballadors.
Font: www.siliconnews.es